Společnost Fruko-Schulz v roční zprávě IWSR

Společnost Fruko-Schulz v roční zprávě IWSR

Mezinárodní výzkumná agentura IWSR zveřejnila analýzu ruského alkoholového trhu za rok 2019. Produktové značky společnosti LADOGA znovu dokázaly udržet své vysoké pozice, a to hned v několika základních kategoriích.

České výrobky společnosti Fruko-Schulz, které během posledních 5 let pěvně obsadily první příčku v kategorii míchaných nápojů, mají podíl na ruském trhu 48,4%.

Kromě toho, společnost LADOGA, stejně jako v minulém roce, je zařazena mezi leadery v kategorii Flavored Spirits, kam spadají alkoholické nápoje s výrazným aroma a chutí jako bittery, maceráty, likéry, absinthy, calvados, limoncello, aperitivy a td. Podle výsledků za rok 2019 prodej společnosti v této kategorii přesáhl 330 tisíc kartonů (9 ks x 1 L). Tento počet odpovídá 6,3 % tohoto trhu v Rusku.

Agentura IWSR se zabývá výzkumem světového alkoholového trhu od roku 1971. Má vlastní údaje tykající se prodeje slabých alkoholických nápojů, vína a tvrdého alkoholu z více než 100 zemí světa, včetně rozvíjejících se zemí a zemí SNS. Měsíční vydání časopisu IWSR obsahuje analytické články, marketingové výkazy a hodnocení pro nejpopulárnější druhy alkoholických výrobků. Odrážejí základní tendence a rozvoj prodeje světových alkoholických značek.