Reklamace zboží

Jak mohu zboží reklamovat?

 

1. Reklamace online

Zašlete nám níže uvedené informace na email info@frukoshop.cz:

1) Předmět emailu – Reklamace + název reklamovaného výrobku.

2) Příloha emailu – fotografie, z kterých bude možné identifikovat závadu.

3) Tělo/zpráva emailu (tento text prosím napište do těla/zprávy emailu) –

  • Datum uzavření smlouvy (případně číslo objednávky nebo jiný údaj, na základě kterého budeme schopni identifikovat objednávku).
  • Jméno a příjmení.
  • Adresa (potřebujeme ji kvůli případnému zaslání nového zboží).
  • Telefonní číslo.
  • Název reklamovaného zboží.
  • Popis závady (včetně fotografií v příloze emailu).
  • Navrhovaný způsob vyřízení reklamace (možnosti: a) odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodání chybějící části zboží, b) přiměřenou slevu z ceny, c) úplné odstoupení od smlouvy => pouze v případě podstatného porušení smlouvy).
  • Na konec zprávy zkopírujte tento text: „Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.“

V případě nutnosti dalších informací vás bude kontaktovat náš zaměstnanec.

 

2. Reklamace osobně na prodejně

Reklamaci je možné uplatnit osobně na našich provozovnách:

  • Fruko-Schulz s.r.o.
    Jiráskovo předměstí 629
    377 01 Jindřichův Hradec III

  • Fruko-Schulz s.r.o.
    Služeb 609/6
    108 00 Praha 10 - Malešice

  • Fruko-Schulz s.r.o.
    Komenského ul. 12/I
    Jindřichův Hradec

Připravte si doklad o nákupu zboží a reklamované zboží (případně fotografie, z kterých bude možné identifikovat závadu). Na prodejně vám bude vystaveno potvrzení o uplatnění reklamace.

Chcete urychlit proces reklamace? Kontaktujte nás telefonicky a sjednejte si schůzku na prodejně, případně nám napište na info@frukoshop.cz.

 

3. Zaslat reklamaci pomocí smluvního dopravce

Reklamované zboží je možné zaslat pomocí smluvního dopravce na jednu z níže uvedených adres:

  • Fruko-Schulz s.r.o.
    Jiráskovo předměstí 629
    377 01 Jindřichův Hradec III

  • Fruko-Schulz s.r.o.
    Služeb 609/6
    108 00 Praha 10 - Malešice

Reklamace je snadná: stačí vyplnit reklamační protokol (ke stažení níže), přiložit ho ke zboží a odeslat nám ho na výše uvedenou adresu. Potvrzení o uplatnění reklamace vám bude zasláno na váš email.

Pro urychlení vyřízení reklamace kontaktujte telefonicky náš zákaznický servis, nebo nám napište na info@frukoshop.cz.

 

*Poznámka: nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje.

O vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem a vydáme vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového zboží, je Vaší povinností nám původní zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme my.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz